• خانه
  • آرشیو
  • خوراک
  • ایمیل نویسنده
  • بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story


     Wild West Story the Beginning بازی سرگرم کننده سفر غرب وحشی Wild West Story

    بازی غرب وحشی Wild West Story بر پایه بازسازی شهر طراحی شده که در آن میبایست به شخصیت های اصلی داستان ( Bella و Coyote ) کمک کنید تا به اهدافشان دست یابند. آن ها تلاش می کنند تا برای خود خانه ای بیابند و از سرگردانی و گشتن در شهر رهایی پیدا کنند و شما وظیفه دارید تا حد امکان به بهبود این تصور کمک کنید. پس به این افراد ملحق شده و در این سفر شگفت انگیز غرب وحشی آن ها را همراهی کنید تا علاوه بر کمک خود شما نیز از این سفر شگفت انگیز لذت  ببرید. این بازی شامل بیش از 100 مرحله زیبا با گرافیکی جذاب میباشد. گرافیک بازی در نوع خود بسیار جذاب بوده به طوری که شما از صحنه های موجود در بازی لذت کافی خواهید برد. از دیگر ویژگی  های این بازی می توان به مراحل فکری و پازل مانند اشاره کرد که باعث میشود به هیچ وجه گذر زمان را احساس نکنید.

    البته این را هم باید در نظر گرفت که مراحل این بازی به عنوان شخصیت اصلی فقط کمک در معدن طلا برای پیدا کردن طلا نیست بلکه باید به ساخت منازل , فروشگاه ها, هتل ها و سایر مکان های مورد نیاز نیز بپردازید. برای موفق شدن سعی کنید تا جایی که میتوانید طلا چوب و گوشت جمع کنید تا کار ساخت شهر به سرعت پایان یابد. البته سعی کنید در تمام مراحل سریع باشید زیرا پسرک سرخ پوست شروری در همه ی مراحل وجود داشته و ممکن است برایتان ایجاد دردسر کند.البته این پسر سرخ پوست در اصل دوست شما بوده و قصد کمک در روند کار ها را داشته اما در هر حال مراقب او باشید. از دیگر خصوصیت های بازی Wild West Story نداشتن زمان بوده به طوری که زمان خاصی برای به پایان رسانده مراحل گذارده نشده است ولی بهتر بوده که خودتان با سرعت عمل کار را به پیش ببرید.

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

     

     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:26
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی جنگجوی افسانه ای 3D Warriors Zhao – سیمبیان


     3d Warriors Zhao بازی جنگجوی افسانه ای 3D Warriors Zhao   سیمبیان

    همان طور که برخی از شما کاربران اطلاع دارید معمولا در میان بازی های کامپیوتری سبک اکشن و استراتژیک تداول داشته و از پرطرفدار ترین سبک ها به حساب می آید. این اصل در میان بازی های موبایل نیز صدق می کند , چنان چه هزاران بازی در این بخش ها طراحی شده و می شوند.جنگجوی افسانه ای یا همان 3D Warriors Zhao نیز عنوان یکی از جدید ترین و جذاب ترین بازی ها در این سبک برای گوشی های نوکیا بوده که به صورت سه بعدی و با داستانی کاملا متنوع ساخته شده است. این بازی گرافیک و حجمی بسیار مناسب داشته و داستان اصلی آن بر پایه جنگ های باستانی و کلاسیک با استفاده از سلاح هایی همچون شمشیر , نیزه و سپر است.

    وظیفه اصلی شما در بازی 3D Warriors Zhao حفاظت از مردم و خانه های شهر در برابر دزدان , راهزنان و کسانی که قصد نابودیتان را دارند , می باشد. مراحل بسیاری در این بازی کم حجم گنجانده شده که هر یک از آن ها در محیط های مختلفی اعم از داخل و خارج شهر دنبال می شود و با پیشرفت مراحل سلاح های جدید تری نیز در اختیارتان قرار میگیرد. البته به مرور زمان دشمنان نیز قدرتمند تر می شوند به طوری که برای مقابله با آنان فقط سلاح های مخصوص چاره ساز خواهند بود. هم چنین جلوه های صوتی بسیار هیجان انگیزی در هر یک از مراحل جا داده شده که جذابیت بازی را دو چندان می کند. این ورژن از بازی مخصوص گوشی های نوکیا ( سیمبیان آنا , بل , سری 60 ورژن 5 ) بوده که با حجمی کم و به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:25
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی استراتژیک و جذاب ریل های جنگ Rail of War


     rail of war بازی استراتژیک و جذاب ریل های جنگ Rail of War

    اگر شما نیز از دوستداران بازی های مرتبط با جنگ های جهانی باشید کم و بیش اطلاع دارید که چه کار هایی انجام شده و چه زحماتی برای رسیدن به پیروزی در هر یک از کشور های درگیر جنگ کشیده شد تا پس از سال ها جنگ به اتمام رسید. بدون شک در این میان راه آهن ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کشور های در حال جنگ داشته و سلاح ها , تجهیزات , آذوقه , وسایل پزشکی و از همه مهم تر نیروهای جنگی به وسیله ی آن ها حمل می شد. بر اساس این واقعیت نیز بازی بسیار جذاب وجالب Rail of War با سبکی استراتژیک و فکری توسط شرکت معروف YoudaGamesساخته و عرضه شده است. وظیفه اصلی شما در این بازی هموار سازی ریل های راه آهن با استفاده از وسایلیست که در اختیارتان قرار میگیرد و باید در نظر گرفت که تجهیزات چندان پیشرفته نیستند.

    مراحل این بازی در مناطق جنگی و بسیار خطرناک دنبال می شود و هر لحظه امکان منفجر شدن کلی یا بخشی از واگن های قطار و هم چنین صدمه دیدن آن وجود دارد. تنها راه چاره ی شما پیمودن مسیر از امن ترین و نزدیک ترین راه های موجود بوده تا نیرو های کمکی یا وسایل مورد نیاز را سالم به مقصد برسانید. در پایان هر از مراحل امتیاز و پول اندکی نصیبتان می شود که با جمع آوری آن ها می توانید سرعت و کیفیت قطارتان را بهبود بخشید تا در سفر های طولانی مشکل خاصی پیش نیاید. هم چنین در صورت نیاز قادر هستید که وسیله را به طور کامل متوقف سازید و به تعمیر بخش های مشکل دار و سوخت گیری و تهیه دیگر چیز ها بپردازید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:23
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP


     angry birds psp بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP

    امروزه کم تر کسی پیدا می شود که نام بازی فوق العاده جذاب و متفاوت پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds را نشنیده باشد. شرکت بزرگ Rovio پس از این که اولین نسخه از این بازی را منتشر کرد با استقبال باور نکردنی کاربران از سر تا سر جهان از جمله کشور خودمان روبرو شد که همین محبوبیت سبب گسترش بی سابقه ی این بازی در تاریخ بازی های کم حجم شد. این بازی به مرور زمان سری های جدید تری از جمله Rio , Space , Seasons , Star Wars و… را به ثبت رساند و توانست عنوان بهترین بازی کم حجم سال را در 2012 و 2013 کسب کند. پس از ساخت این نسخ برای سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید , سیمبیان , جاوا و i-OS هم اکنون نوبت به دستگاه PSP رسیده است.

    این نسخه از بازی نسخه دوم پرندگان خشمگین از مجموعه اولیه بوده ولی از جالب ترین مراحل برخوردار بوده و با وجود این که مدت بسیاری از ساخت این نسخه می گذرد ولی بازی کردن آن و نابود سازی خوک ها با استفاده از پرندگان مختلف بر روی این کنسول لذتی دیگر به شما خواهد بخشید. هر چند ممکن است این بازی با تاخیر روی سایت قرار گرفته باشد ولی از روی جنبه ی سرگرمی و آوازه ای که دارد در این پست از سایت بازی های رایگان و قابل اجرا بر روی دستگاه پی اس پی آماده شده است. داستان اصلی بازی همانند نسخ سیستم عامل های دیگر بوده و در آن میبایست به پرندگان کمک کنید تا به هر نحوی که شده تخم مرغ های دزدیده شده ی خود را از خوک های بدجنس پس بگیرند و آن ها را به طور کامل از روی زمین محو کنند !

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:14
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C


     Constant C بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C

    Constant C عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز , با سبکی دو بعدی و بسیار شبیه به بازی معروف Limbo بوده که در آن به یک ربات کوچک کمک می کنید تا ماموریت هایی را که بر دوش او گذارده شده اند را با موفقیت به پایان برساند. اکثریت موجودات زمینی به طرز عجیبی ناپدید شده اند و امید بازماندگان به شما است. تمامی جهان را تاریکی دربر گرفته و بسیاری از نشانه های حیات از بین رفته اند. در این میان این ربات تلاش می کند تا با حل معما های پیچیده ای که بر اساس فیزیک واقعی طراحی شده زندگی جدیدی را به همگان ببخشد. تمامی ماموریت های موجود در یک ایستگاه فضایی به انجام می رسند که در آن تعدادی دانشمند نیز برای پیشروی در مراحل کمکتان خواهند کرد.

    این بازی شامل 100 مرحله سرگرم کننده و البته متفاوت بوده که در هر یک از آن ها چندین معما  همراه با پازل های جالب گنجانده شده که برای پیدا کردن جواب آن ها ممکن است ساعت ها ذهنتان مشغول شود و در نهایت این امکان نیز وجود دارد که به پاسخ نهایی دست پیدا نکنید ! از ویژگی های منحصر بفرد بازی Constant C می شود به گرافیک بسیار زیبا همراه با موسیقی های متن متناسب آن اشاره کرد. هم چنین از دیگر ویژگی های آن طراحی حیرت انگیز و خارق العاده ی محیط بازی در تمامی مراحل می باشد.این بازی بر اساس تست های هوشی ساخته شده که کسی که تمامی بخش های آن را بدون توقف و به سرعت طی کند از بهره هوشی مناسبی برخوردار است.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:13
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.6 – آیفون و آیپاد


     Ice Rage Game بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4   آیفون و آیپاد

    در سرتاسر جهان ورزش هاکی روی یخ از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده , هر چند در کشور ما این بازی چندان جا افتاده نیست ولی سالانه هزاران مسابقات حرفه ای مرتبط با این ورزش هیجان انگیز برگزار می شود. این ورزش با وجود اینکه شامل خشونت در برخی از بخش هایش بوده ولی فوق العاده مهیج بوده و در بسیاری از مواقع تماشاگران را به وجد می آورد. بر همین اساس نیز تا کنونبازی های انگشت شماری در مورد این ورزش جالب منتشر شده که Ice Rage یکی از جدید ترین و جذاب ترین آن ها بوده که برای سیستم عامل i-OS ساخته شده است. این بازی دارای سبکی استراتژیک و متفاوت همراه با گرافیک سه بعدی و بسیار مناسبی بوده و از گیم پلی روان و کم نظیری برخوردار می باشد.

    بازی Ice Rage دارای سه سطح مختلف Easy , Normal , Hard و چندین حالت بازی بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. هم چنین شامل 70 تیم ( کشور ) قابل انتخاب بوده که با گزینش یکی از آن ها می توانید به نبرد با دوستان و یا خود دستگاه بپردازید. همان طور که ذکر شد این بازی امکان Multi Player داشته و قادرید با دوستانتان به صورت دو نفره نیز مسابقه برگزار کنید. در نسخه 3.4 از این بازی که جدید ترین آن بوده باگ ها و مشکلات نسخ قبلی به طور کامل رفع شده و 12 آیتم جدید برای برگزاری جشن قهرمانی افزوده شده است. هم اکنون می توانید بازی Ice Rage 3.4 را که سازگار با آیفون و آیپاد بوده و توسط شرکت Mountain Sheep طراحی شده از این سایت دریافت و نسل جدیدی از بازی های هاکی روی یخ را تجربه کنید !



     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:11
    برچسب ها :
    <-TagName->

    تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farm


     exotic farm تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farm

    بدون شک مزرعه داری یکی از علایقیست که بسیاری از افراد در وجود خود دارند و ممکن است بر اساس همین علاقه شغل آینده خود را گزینش کنند. البته این علاقه فقط به شغل ختم نمی شود بلکه در دنیای مجازی نیز هزاران بازی در این موضوع ساخته شده تا بخشی از رویا های افراد را به حقیقت پیوند دهند. Exotic Farm نیز بازی استراتژیک و بسیار جالبی بوده که در این زمینه با سبکی فوق العاده زیبا , توسط شرکت BiP Media انتشار یافته است. این بازی از آیتم های متفاوت و متنوع , زمین های زراعی کوچک و بزرگ و حیوانات مختلفی تشکل شده که تمامی آن ها را به کار میگیرد تا یک مزرعه با درآمدی مناسب برای تحقیق بخشیدن به زندگی ایده آل خود داشته باشید.

    در این بازی به شخصیت های اصلی آن ( Jill و همسرش ) کمک می کنید تا به مزرعه داری , پرورش دام و در کنار آن خرید و فروش محصولات خود مشغول شوند. در ابتدای بازی Exotic Farm وسایل اولیه ای همچون بذر و جعبه های بسته بندی تهیده می کنید و سپس به شخم زدن و کاشت بذر های خریداری شده می پردازید. هم چنین می توانید با پرورش حیوانات اهلی مانند مرغ , خروس و گوسفند به مزرعه تان اعتبار ببخشید و در صورت نیاز هر یک از آن ها را به فروش برسانید و از پول به دست آمده به مزرعه رسیدگی کنید. در این میان با مشکلات بسیاری از جمله کمبود وقت , کمبود فضا و… دست و پنجه نرم می کنید ولی میبایست امید خود را به هیچ عنوان از دست ندهید و تلاش و کوششتان را افزایش دهید تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  17:5
    برچسب ها :
    <-TagName->

    بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets


     fun and bullets بازی کم حجم سرگرمی با گلوله ها Fun and Bullets

    بدون شک و تردید یک کابوی واقعی به هیچ وجه نمی تواند زندگی خود را با مزرعه داری و پرورش سبزیجات تباه کند و گلوله از محبوب ترین وسایل او در تمامی زندگی او محسوب می شود. اما سرخپوست ها به راحتی این قانون را زیر پا می گذارند و به این کار ها مشغول می شوند ! چنان چه این عمل را در هدف گیری به سبکی جدید و جالب در بازی Fun and Bullets مشاهده خواهید کرد. در این بازی به یک کابوی سرخپوست کمک می کنید تا با استفاده از ابزاری که در صدر آن ها اسلحه وی قرار داشته , صاحب مزرعه ای به عیب و نقص و پر درآمد شود. البته این کار آسان نخواهد بود و نیازمند دقت و سرعت عمل بسیاری خواهد بود به طوری که تمامی افراد قادر به انجام این کار نخواهند بود !

    در این بازی با توپی همانند توپ تنیس به هدف گیری با گلوله های متداولی در قالب 120 مرحله ی بسیار سرگرم کننده و زیبا خواهید پرداخت که در ابتدای بازی ممکن است مراحل بسیار آسان باشند ولی به مرور زمان سطوح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این بازی در 8 زمین پر تنوع دنبال می شوند و در تمامی آن ها روز و شب تفاوت بسیاری باهم دارند. هم چنین باید توجه داشته باشید که با انجام هر حرکت اشتباهی کلانتر شهر را به خود مشکوک می کنید و ممکن است در مراحل بالا تر بهای سنگینی به خاطر آن پرداخت کنید. این بازی سبکی شبیه به استراتژیک و وسترن نیز دارد و تمامی آیتم ها و جعبه های داخل بازی با زاویه ای مناسب قابل مشاهده می باشند. یکی از ویژگی های بسیار مهم Fun and Bullets حجم کم و گرافیک مناسب آن بوده که با لینک مستقیم در اختیارتان قرار گرفته شده است.


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  16:59
    برچسب ها :
    <-TagName->

    لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1 – اندروید


     در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

     

    win8 launcher android لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1   اندروید


     
     نویسنده :  صابر حكمتي پور   موضوع :  <-CategoryName->
       -  18:18
    برچسب ها :
    <-TagName->
     
    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

    آخرین مطالب ارسالی